درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6115صفحه نخست » چهارشنبه، 24 مهر 1392 - 13:59
مجری هایی که مدیر و رئیس شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مجری برنامه شب آفتابی ، رییس دانشکده خبر شد تا یکی دیگر از صدا و سیمایی‌ها به جمع کسانی بپیوندد که از جعبه جادو به شغل‌های دولتی منصوب شده‌اند. البته "محمود احمدی افزادی" پیش از این و در سال‌های قبل هم مناصبی داشته است.
مجری هایی که رییس شدند
به گزارش شارا به نقل از مهر، مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با صدور حکمی، محمود احمدی افزادی را به عنوان رییس دانشکده خبر منصوب کرد.

در حکم محمد خدادی خطاب به افزادی آمده است: «با عنایت به موافقت مقام عالی وزارت و سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موضوع ماده ۱۱ اساسنامه دانشکده علمی کاربردی خبر و نظر به مراتب تعهد، دانش، شایستگی و نیز تجربیات ارزنده جنابعالی در مدیریت دانشگاهی و آموزش عالی، به موجب این حکم به عنوان «رییس دانشکده خبر» منصوب می‌شوید.

انتظار می رود در جهت بالندگی، روزآمدی، کارآمدی، گسترش کمی و کیفی آموزش و پژوهش و تدوین سرفصل های جدید آموزشی متناسب با نیاز رسانه ای در کشور اقدام موثر به عمل آورید.» به این ترتیب افزادی که سال ۸۶ هم مدیریت این دانشکده را برعهده داشت، باز هم روی صندلی ریاست می نشیند.

افزادی را مردم با اجرای برنامه هایی چون «نگاه یک» و اکنون با «شب آفتابی» می شناسند. برنامه ای که در شبکه تهران میزبان دولتی ها و وزراست و مدتی است با گفت و گوهای جالب، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. او که کارشناس ارشد ادیان و عرفان بوده و پس از گذراندن پژوهش های تخصصی در دانشگاه هایدبرگ آلمان پژوهشگر دوره دکترا در رشته ادیان و عرفان تطبیقی است، در بسیاری از شبکه های مختلف تلویزیونی، رادیویی و خبری سابقه برنامه سازی و مدیریت دارد. او پیش از این مدیرکلی صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیرکلی اخبار شبکه جهانی جام جم را برعهده داشته است.

مجری هایی که رییس شدند

افزادی اولین مجری صدا و سیما نیست که چنین پست هایی می گیرد. حتما به خاطر دارید علیرضا دهقان، مجری اخبار ورزشی شبکه سه سیما، در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و نماینده مردم ایذه شد. بهرام شفیع مجری با سابقه صدا و سیما و قدیمی ترین برنامه ورزشی کشور، ورزش و مردم، هم از سال ۸۴ رییس فدراسیون هاکی کشور است.

مازیار ناظمی چهره شناخته شده دیگری در برنامه‌های ورزشی سیماست که به تازگی در وزارت ورزش و جوانان حکم ریاست گرفته است. او که با اجرای اخبار ورزشی شبکه سه چهره شد و بعدها اجرای برنامه های دیگری چون تهران ۲۰ را هم برعهده گرفت، اکنون رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان است.

محمد اصغری که با اجرای متفاوت اخبار هواشناسی تلویزیون میان مردم شناخته شده است، سال گذشته به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور منصوب شد. البته او ۱۸ سال سابقه کار در این سازمان را هم دارد.

قاسم بی نیاز، مجری برنامه به خانه برمی‌گردیم که مدیرکل روابط عمومی در وزارت وزارت راه و شهرسازی است، علی درستکار، مجری برنامه شبی دیگر، که مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران شد، بهروز تشکر که مدتی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی بود و شاهین آرپناهی، مجری برنامه گلبرگ، که مدیر کل برند و ارتباطات رایتل شد، مجری‌های دیگری بودند که به سمت مدیریت هم منصوب شدند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد